Verhuistips voor een flitsende start
in jouw volgende woonst in regio Berlare
2 Bepaal de definitieve verhuisdatum in functie van de koop- en/of huurcontracten, uw vakantie, vakantie van je eventuele huisgenoten, de opvangmogelijkheden voor de kinderen en eventuele huisdieren, de beschikbare hulp van familie en vrienden enz.
3 Bel ons op tijd zodat we uw verhuis perfect kunnen inplannen en zeker als het op een zaterdag moet.
4 Denk aan de parkeerreglementering zowel op uw oude als nieuwe verblijfplaats, informeer je op de beide gemeenten of besteedt dit uit. Zorg ervoor dat de parkeerborden voldoende op voorhand aangevraagd en geplaatst zijn en voor een lengteafstand zoals door de verhuizer voorzien.
5 Contracten met de maatschappijen voor gas, elektriciteit, water en telecom moeten worden opgezegd en nieuwe afgesloten. Noteer de meterstanden van elektriciteit, gas en water bij voorkeur in het bijzijn met de opvolger/voorganger en vul daartoe de nodige documenten in. Alle briefwisseling kan tijdelijk doorgestuurd worden naar uw nieuw adres op eenvoudige aanvraag bij BPost. Verwittig ook andere partijen zoals werkgever, bankier, verzekeraar, huisarts, schooldirectie…
6 Ontdooien van diepvriezers en koelkasten gebeurt best ten laatste een dag op voorhand. De trommel van de wasmachine moet worden vastgezet.
7Het inpakken: markeer de dozen op inhoud en fragiliteit, doe dit oordeelkundig (bijvoorbeeld: grote dozen best met lichtere items en omgekeerd), noteer eventueel de bestemming per doos (slaapkamer 1, slaapkamer 2, badkamer, keuken, salon, garage, tuin), voorzie bijkomende bescherming voor kostbare stukken of vraag ons advies hierover; neem lichtgewichten zoals geld, bepaalde juwelen, waardepapieren en sleutels mee als handbagage.
8 Geef onze medewerkers alle mogelijke instructies en nuttige informatie: wat moet mee en wat niet, waar zit nog gerief in, wat is demonteerbaar en wat niet, welke stukken zijn breekbaar of hebben een bijzondere emotionele waarde. Zet zo mogelijk alle schuiven en laden vast.
9 Kom voorbereid toe op je nieuwe woonst of kantoor: ken de afmetingen van alle vertrekken en heb uitgemaakt wat waar zal moeten komen op gebied van meubilair en decoratie.
10 Neem dus een verhuisfirma die ervaring heeft, ervaring heeft met verschillende situaties, ervaring heeft met zowel particulieren als bedrijven, uit de regio van herkomst of bestemming is (denk aan de manuren en de verplaatsingskosten), over goede en sympathieke medewerkers beschikt die ook nog eens – de ganse dag lang – zorg zullen dragen voor uw gerief.
Arnaud is uw verhuisfirma voor alle verhuizingen in Berlare
Een aantal van onze vele realisaties
Onze doelen als verhuisbedrijf dat service en betrouwbaarheid
hoog in het vaandel voert
01
Doelstelling 1
Elke opdracht willen we telkens weer tot een goed einde brengen tot algemene tevredenheid van de klant: voor een zorgeloze verhuizing -> zie Arnaud
02
Doelstelling 2
Elke opdracht willen we telkens weer uitvoeren zoals overeengekomen en volledig naar de verwachtingen van onze klant: voor een goede planning, timing, organisatie en opvolging ->
zie Arnaud
Doelstelling 3
Elke opdracht willen we telkens weer uitvoeren conform het voorziene financiële plaatje – nog min, nog meer – de tarieven zijn de tarieven, de extra’s zijn de extra’s. Maar sowieso zijn we zeer competitief. Doorgaans verhuis je maar één of hooguit twee keer. Daarom: doe het goed, doe het met een ervaren verhuizer ->
zie Arnaud
Wat onze klanten over ons vertellen
“Enorm vlotte service. Alsook top werkmannen. Hard gewerkt en nog eens goed gelachen ook. Een echte aanrader!
Bedankt! “
“Supergoeie verhuis gehad met deze mannen. Ging kei vlot, toffe mensen om mee te werken en ook niks van schade gehad!
Aanrader!”
“De verhuismannen werkten vlot, efficiënt en waren super vriendelijk en dat tijdens een hittegolf.
Wij waren zeer tevreden!”
“Perfecte service! 5de maal dat we met de firma Arnaud verhuizen en dat is steeds een plezier omdat alles zo goed verloopt. Vriendelijke en vlotte mensen, die erg professioneel te werk gaan, topteam.”
Patrick
“Verhuislift was gevraagd om 11u, hij was er stipt en ze hebben ons zelf geholpen, waardoor we sneller klaar waren.
De service was af!”
“We zijn zaterdag met jullie verhuisd. Heel tevreden van de geleverde diensten ondanks dat er 3 stops moesten gedaan worden, werd alles perfect uitgevoerd. Bedankt!”
Contacteer ons nu
Ontdek waarom werken met het team van Arnaud dé oplossing is voor al uw verhuis- en liftproblemen. Graag meer informatie of een vrijblijvende offerte?
Aarzel dan niet langer en contacteer ons vandaag nog!